Skip to main content

Posts

Showing posts from December, 2010

~impian Ku tercapai... :)~

salam... hai.. lama x update blog nie.. dah masuk sebulan lebih kot... hohoontah la otak tetiba je jadi beku.. xtahu nak tulis apa.. dulu masa nk wat blog xcited sgt nk update itulah ini lah... nak bagi tau kat seme org apa yang ak buat kan.. last2 hampeh senyap gitu je.. hopefully idup lagi lah blog nie kan...nie pon ak xtahu nak citer cuma bosan2 ak tulis lah sikit benda apa yang ak ada sepanjang ak menyepi ni kan.. huhu~~ akhirnya selepas bertahun lamanya ak mengidamkan...tercapai gak impian ak nak memiliki sebijik 2 kete... bila melihatkan member yang dah keje bergaya nya ada kete, tercabar gak nk pakai kete... hehehe tepat 12.12.2010 akhirnya kete ak sampai lah jugk di tangan ku ini... berbangga sungguh rasa.. mcm dpt bini kot..kalau ada bini ak rasa lagi sayang kat kete lagi aku peluk... hahahaha

"persona elegance TBB 6229"

setakat ni ak pakai ok lah... xde lagi masalah.. tapi standard lah kete malaysia kan... bunyi2 tu biasa.. hopefully xde la kena kat ak ...
lepas ni…